ממונה על פניות הציבור

על מנת לשפר את השירות לקהל לקוחותינו חברה לניהול קופות גמל של עובדי התעשייה האווירית בע”מ מינתה ממונה על פניות הציבור.

ממונה על פניות הציבור עוסק במתן מענה לפניות ותלונות בכל נושא בו לא הצלחת לקבל מענה לשביעות רצונך משרות הלקוחות.

ניתן להגיש את הפנייה/ תלונה בכתב ל:

שם: רועי בידה

דוא”ל: roy@bidacpa.com

פקס: 03-9721805

דואר: חברה לניהול קופות גמל של עובדי התעשייה האווירית בע”מ נמל התעופה הבינלאומי בן- גוריון 7010000 

ממונה פניות הציבור תעשה ככול יכולתו לשוב עם תשובה בהקדם האפשרי, אולם במקרים שבהם הטיפול בפנייה/ תלונה מורכב ודורש התייחסות של גורמים שונים במדשר, ישלח לפונה מכתב ביניים שבו מובא לידעתו כי הנושא נמצא בטיפול ובתום הבדיקה יקבל מענה. 

אין בסמכות הממונה על פניות הציבור לברר תלונה בעניין התלוי ועומד בדיון בבית המשפט או בבית הדין, או בעניין שבבית המשפט או בבית הדין הכריע בו לגופו.

    * לכל פניה יש לצרף צילום ת.ז. קריא , אם פנייתך הינה עדכון פרטיך האישיים, יש לצרף גם ספח של ת.ז.

    [multilinefile your-file limit:10240Kb filetypes:jpg|jpeg|png|gif|bmp|pdf|doc|docx|xls|xlsx id:your-file class:form-control "לצרף קבצים לבקשה"]

    ניתן להעביר כל קובץ בגודל של 10M לכל היותר